خدمات 24 ساعته سازمان میوه ومیادین شهرداری ساری در ایام نوروز
کانکس های تحت نظارت سازمان باید در راستای خدمت رسانی به شهروندان ساروی، به توزیع میوه و تره بار با قیمت مصوب دولتی اقدام نمایند.
به گزارش روابط عمومی سازمان میادین میوه وتره بار شهرداری ساری، نشست صمیمی مدیرعامل محترم با بهره برداران کانکس های فروشگاهی تحت نظارت سازمان در دفتر مدیرعامل برگزار که در این دیدار؛ مهندس معینی ضمن خوش آمدگویی و خسته نباشید به این قشر زحمتکش، از آنان به عنوان موثر ترین عامل در توزیع با قیمت مصوب دولتی در سطح شهر یاد کرد و بیان داشت؛ طی بازدید های شبانه روزی اینجانب از کانکس های مستقر در نقاط مختلف شهر و اعزام بازرسین و کارشناسان؛ مشکلات و معضلات متعددی نظیر عدم رعایت نظم و انضباط، بهداشت عمومی و مفاد مندرج در قرارداد وجود دارد که آنان را شناسایی و با بررسی های لازم نسبت به رفع آن اقدام می گردد.
مهندس معینی در صحبت های خود اشاره داشت،
مدیرعامل محترم سازمان اظهار داشت: تدابیری اتخاذ شده تا شکل ظاهری کانکس های سطح شهر تغییر یابد و این امر نیاز به مشارکت و هماهنگی بهره برداران با سازمان می باشد که به تبع آن، رضایت شهروندی را به همراه خواهد داشت.
همچنین ایشان اشاره داشتند که این سازمان آمادگی دارد برای تهیه و توزیع میوه در مناسبت های مختلف سال خصوصاً تامین میوه ایام پایانی سال و نوروز 97 با بهره برداران کانکس کمک نماید تا بتوان خدمات مطلوبی را به شهروندان فهیم ساروی ارائه دهیم.
سپس، بهره برداران کانکس های فروشگاهی به بیان و تبادل نقطه نظرات خود پرداختند و مهم ترین و ضروری ترین خواسته خود را بکارگیری نیروهای سد معبر و رفع سد معبر وانت های توزیع کننده میوه وتره بار مستقر در خیابان های سطح شهر عنوان داشتند که این امر موجب بروز چند نرخی شدن و نوسان قمیت های میوه وتره بار در سطح می گردد و از آن بعنوان معظل اصلی در حیطه کاریشان یاد کردند.
در پایان اظهار داشتند؛ کلیه بهره برداران با رضایت کامل از مدیریت جدید، خواستار حمایت همه جانبه از این قشر زحمتکش بوده و امید می رود با مدیریت و درایت مدیرعامل محترم و تعامل بیش از پیش بهره برداران کانکس ها با سازمان، هرچه سریع تر در خدمات رسانی مطلوب به شهروندان اقدام گردد.