آماده باش گشت های نوروزی سازمانمدیریت پسماند شهرداری ساری
ارائه خدمات به مسافرین و شهروندان با رویکرد شهروند مداری
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری؛ همزمان با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، جلسه ستاد نوروزی سازمان مدیریت پسماندشهرداری ساری با حضور عباس رجبی سرپرست سازمان و معاونین و اعضای ستاد نوروزی سازمان در دفتر مدیرعامل برگزار گردید.
عباس رجبی سرپرست سازمان مدیریت پسماندشهرداری ساری در این جلسه اظهار داشت : این سازمان در راستای نهادینه کردن فرهنگ مدیریت صحیح پسماند و تفکیک زباله از مبدا و با رویکرد شهروندمداری و ارتقای سطح خدماترسانی،اقدام به ارائه خدمات به مسافرین و شهروندان خواهد نمود.
وی ادامه داد : هدف شهرداری داشتن شهری زیبا و با نشاط می باشد و این امر مهم با تلاش و همکاری همه پرسنل محقق می شود.دغدغه اصلی شهرداری در ایام تعطیلات نوروز تنظیف و مدیریت پسماندهای شهری است.
سرپرست سازمان مدیریت پسماندشهرداری ساری با بیان اینکه هدف از تفکیک زباله ها، چه انسانی و چه صنعتی، حفظ محیط زیست است گفت: ما صاحبان محیط زیست نیستیم بلکه وام داران نسل های آینده ایم و حفاظت ومراقبت از این امانت به عهده ی تک تک انسانهاست.
رجبی به برنامههاي ويژه سازمان در ايام نوروز اشاره و بيان کرد: توجه ويژه به برنامههاي پايان سال و حفظ پاکیزگی و جلوگیری از ریختن زباله در اطراف اماکن عمومی و همچنين چيدن سفره هفتسين بازیافتی شود.
وي به فعالیت پرسنل سازمان در ایام نوروزی تاکید کرد و افزود: گشت نوروزی سازمان مدیریت پسماند براي استقبال از مسافران نوروزي و زيباسازي شهر آماده باش خواهد بود و برای حفاظت از زیبایی شهر ساری تلاش خواهند کرد..
وی همچنین با اشاره به اینکه مسئاله مدیریت پسماند بویژه در ایام نوروزی دغدغه اصلی سازمان و شهردار ساری می باشد، با تاکید این موضوع که باید طرح های خاص اجرا کرد تا در بین شهروندان و مسافرین اثرگذار باشیم، بیان کرد: برنامه ریزی و پیش بینی های لازم باید صورت بگیرد و با مستقر کردن کلبه های تپش در ورودی های شهر و با استفاده از پکیج آموزشی از قبل تهیه شده و به تفکیک مناطق در بین پاکبانان مناطق مختلف توزیع شود تا بدینوسیله نسبت به ارائه آموزش های شهروندی، تنظیف شهر و مدیریت پسماند در ایام تعطیلات نوروزی اقدامات لازم انجام گیرد.
وی بیان کرد: با اهداء کیسه زباله علاوه بر تمیز نگه داشتن شهر در ایام تعطیلات نوروز، آموزش های شهروندی به صورت چهره به چهره با تغییر نگرش مردم جامعه وشهروندان به سمت هدف موردنظر که همانا ارتقاء بینش مناسب درجهت همکاری در زمینه مدیریت پسماند است، انجام خواهد شد.
سرپرست سازمان مدیریت پسماند با بیان اینکه برای توفیق در اجرای مسئلهای در جامعه در زمینه مدیریت پسماند، باید آموزش صحیح و درستی داشته و از مشارکت همه دستگاهها و همه اقشار جامعه بهرهمند باشیم تصریح کرد: آموزش با اطلاعرسانی صحیح و همه جانبه موجب فرهنگسازی مؤثر در بخشهای مختلف مدیریت پسماند میشوند.
گفتنی است جلسه هماهنگی ستادنوروزی سازمان مدیریت پسماندشهرداری ساری در آستانه عید نوروز با حضور مدیرعامل و معاونین سارمان برگزار گردید و در این جلسه برنامه های فرهنگی و آموزشی سازمان جهت هماهنگی هر چه بیشتر در استقبال هر چه بهتر از مسافرین نوروزی عنوان شد.